Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η REGULARITY; "ΕΚΔΗΛΩΣΗ" 'Η ΑΓΩΝΑΣ;;;

 Τα πράγματα περιπλέκονται με το "νέο" άρθρο 49 του Κ.Ο.Κ. (που και αυτό έχει προσωρινή ισχύ και πιθανόν να γίνει περαιτέρω διαμόρφωσή του όταν αναθεωρηθεί πλήρως ολόκληρος ο Κ.Ο.Κ.). Συγκεκριμένα, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ βάζει στην εικόνα τις εκπροσώπους των Διεθνών Ομοσπονδιών, και εδώ ΜΑΖΙ με την ΟΜΑΕ. Ολοι ανεξαιρέτως οι ΑΓΩΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΕ. Μόνο οι ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ οχημάτων Ιστορικού ενδιαφέροντος  είναι αρμοδιότητα της ΕΟ ΦΙΛΠΑ και της ΕΛΠΑ (ως εκπρόσωποι διεθνών ομοσπονδιών). Τώρα, εδώ και χρόνια, ΟΛΟΙ οι αγώνες Regularity, αναφέρονται ακριβώς ως ΑΓΩΝΕΣ και όχι σαν "εκδηλώσεις", απο όλους: Απο τους οργανωτές, σε δελτία Τύπου, στις αφίσες, στις δημόσιες συζητήσεις κτλ. Και το Πρωτάθλημα Regularity, τι είναι; "Πρωτάθλημα...Εκδηλώσεων";;; Οχι τίποτε άλλο, αλλά να ξέρουμε τι λέμε και να μην "βαφτίζουμε" τους αγώνες σαν εκδηλώσεις και τούμπαλιν κατα το δοκούν. Επίσης, ως "αγώνας" νοείται κάθε "εκδήλωση" που εμπεριέχει συναγωνισμό, χρονομέτρηση, κατάταξη και απονομή Επάθλων, ανεξάρτητα απο την μ.ω.τ και με το που αυτή γίνεται ( σε πίστα, δημόσιο δρόμο ανοιχτό ή κλειστό στην κυκλοφορία, κτλ.). Με αυτή την ερμηνεία, αρμόδια για την
 Regularity είναι η ΟΜΑΕ, ενώ οι εκπρόσωποι της FIA και FIVA περιορίζονται στην συν-αδειοδότηση Διεθνών αγώνων και στις κάθε τύπου "εκδηλώσεις " άνευ συναγωνισμού (όπως καλλιστεία, εκδρομές, κτλ.).
 Πριν ορισμένοι εξ' ημών "αγανακτήσουν" με τα γραφόμενα, συμπληρώνουμε ότι το πεδίο νομικής ερμηνείας είναι ευρύ και πιθανόν να χρειαστεί συμπληρωματική εγκύκλιος απο το Υπουργείο. Πάντως, ο συντομότερος δρόμος είναι η συνεννόηση μεταξύ των ενδιαφερομένων πλευρών, και ελπίζουμε να τον ακολουθήσουν όλοι με καλή διάθεση.

9 σχόλια:

  1. ως "αγώνας" νοείται κάθε "εκδήλωση" που εμπεριέχει συναγωνισμό, χρονομέτρηση, κατάταξη και απονομή Επάθλων, ανεξάρτητα απο την μ.ω.τ και με το που αυτή γίνεται ( σε πίστα, δημόσιο δρόμο ανοιχτό ή κλειστό στην κυκλοφορία, κτλ.).

    ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρατηρώ ότι ο καθένας σχολιάζει απο την πλευρά που θέλει, τον εξυπηρετεί ή τον βολεύει. Καλά θα έκαναν όλοι να διαβάσουν πολλές φορές και πολύ προσεκτικά το τροποποιημένο άρθρο 49, για να δούν ότι μέσα στις, εκ πρώτης όψεως αντικρουόμενες, επαναλαμβανόμενες και "μπερδεμένες" φιοριτούρες του, ο συντάκτης έχει μελετήσει πολύ καλά το θέμα και ξέρει εκ των προτέρων ποιά νομική ερμηνεία θα επικρατήσει. Το να κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλό μας και να αγνοούμε την ΕΛΠΑ, να πριμοδοτούμε την ΦΙΛΠΑ, να "βαφτίζουμε" τους αγώνες μας με το όνομα που εξυπηρετεί τον κάθε νονό, και να καμωνόμαστε τους αφελείς που δεν βλέπουν ότι το "νέο" 49 δίνει απόλυτη εξουσία ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ στην ΟΜΑΕ, έ, αυτά όλα δεν βοηθούν το Σπορ. (Θυμηθείτε την...Βραζιλία!).

      Διαγραφή
    2. Ακριβως ετσι !

      Διαγραφή
  2. Και προσθέτω, "αυτοδιαφημίζοντας" τα γραφόμενα, στίχους παλιού λαϊκού άσματος:
    "Εγώ καλά σου τα 'λεγα και τ' άκουγες παράλογα. Θυμάσαι που σου τα 'λεγα, εγώ καλά σου τα 'λεγα".
    Εννοώ, ότι όλα όσα συμβαίνουν τα έχω γράψει, προαναγγείλλει και εξηγήσει απο πολλών μηνών. Οι τακτικοί αναγνώστες το ξέρουν. Καιρός να το μάθουν και οι νέοι, γιατί πάντα είναι θετικό το να είναι κάποιος σωστά ενημερωμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μηπως ο "νομοθετης" ξερει οτι ο αγωνας απαιτει λισανς κι η εκδηλωση οχι? Λεω, μηπως? Και ως συνηθως καποιοι βιαζονται??? Χρ. Πλατης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O "νομοθέτης", κα ισυγκεκριμένα ο Υφυπουργός Μ. Ππαδόπουλος (που ας μην ξεχνάμε είναι ο συντάκτης της πρόσφατης εγκυκλίου για τις Ιστορικές πινακίδες που έβαλε την ΕΟΟΕ στο παιχνίδι της έκδοσης, και κατά τα άλλα όχι δεν διευκρίνισε αλλά ακανθωδώς περιέπλεξε το θέμα της κυκλοφορίας), σίγουρα "τα ξέρει όλα". Και επειδή Κυριακή -κοντή γιορτή, σύντομα θα μάθουμε στο Τατόϊ της ΦΙΛΠΑ πως ερμηνεύεται το νέο 49 απο την ΟΜΑΕ!

      Διαγραφή
  4. Για οποιον δεν καταλαβε, εννοω οτι συμφωνα με την Ελληνικη νομοθεσια, οποιος συμμετεχει σε ΑΓΩΝΑ πρεπεθι να εχει λισανς, αρα προυποθεσεις που πολλοι λατρεις του ιστορικου αυτοκινητου δεν εχουν κυριως λογω ηλικιας. Αντιθετα στις εκδηλωσεις αρκει το διπλωμα που απαιτει πολυ λογοτερα πραγματα. Εχω δε την εντυπωση οτι πολλοι λιγοι ανθρωποι της ρεγκιουλαριτυ (φυσιολογικα και με το δικηο τους) εχουν την διαθεση να μπλεκουν με ταυτοτητες αθλητου κλπ. Συνεπως ας ερωτηθουν τι προτιμουν κι ας γινει οτι αποφασισει η πλειοψηφια. Αυτη ειναι η αληθεια και απορω πως δεν την εχουν δει ολοι. Αθλητικο νομο δεν θελαμε? Αυτος ειναι, προς το παρον τουλαχιστον. Αν υπαρξει η δυνατοτητα σχετικης τροπολογιας που να λεει οτι οι αγωνες ρεγκιουλαριτυ κατ εξαιρεσιν γινονται μονο με το διπλωμα, τοτε μακαρι κι ολα καλα. Επειδη ομως το να βρεις την ακρη να καταθεσεις μια τροπολογια στην Ελλαδα ειναι εργο...ζωης, ας προσαρμοζομαστε στην παρουσα κατασταση.
    Επισης, να πω κι αλλη μια γνωμη. Το να γραφουμε παντου ανωνυμα, χωρις κανενα κοστος, ειναι ευκολο κι ανωδυνο, εχοντας και την αναλογη αξια. Οποιος εχει το θαρρος της γνωμης, ας βαζει και τ ονοματακι του απο κατω.
    Χρ. Πλατης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η δυναμική του ρεγκουλάριτυ με αριθμούς .

    ΣΙΣΑ ,9/2/2014,ΓΥΡΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ , ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ 52
    ΟΡΚΑ , 30/3 , ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΡΑΛΛΥ -//- 41
    ΦΙΛΠΑ, 5-6/4 , ΕΑΡΙΝΟ -//- 61
    ΦΙΛΠΑ-ΣΙΣΑ ,12-13/4 , ΚΛΑΣΣΙΚΟ -//- 42
    AC3 , 27/4 , 222 REGULARITY -//- 43
    ΣΙΠΑΚ , 27/4 , ΣΙΡΚΟΥΙ ΧΑΝΙΑ -//- .......
    ΜΙCROCARS, 01/6 , ΜΑΓΙΑΤΙΚΟ -//- 33
    ΑΡΣΟΕ - 01/6- ΕΑΡΙΝΟ -//- 44
    ΕΛΠΑ , 5-9/6 , ΑCROPOLIS -//- 58
    ΣΙΣΑ , 21/6 , RALLY SPRINT -//- 35
    AC3 - 28-29 /6 - ΝAFPLIO HISTORIC -//- 29

    ακολουθούν τα ανακοινωθέντα......

    ΣΦΙΠΟΠ -02/8 - ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ
    ΑΡΣΟΕ - 09/8 - ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ
    Ε.Ο ΦΙΛΠΑ - 6-7/9 ΤΑΤΟΙ



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σημασία έχουν τα νούμερα των συμμετοχών; Πόσα άτομα ειναι που τρέχουν, είναι αυτό που μετράει. Και μάλλον είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι, απο την Αθήνα και την Αργολίδα κυρίως. Αρα πρέπει να υπολογίσουμε πόσοι οδηγοί/πληρώματα αποτελούν αυτές τις 436 συμμετοχές που αναφέρετε σε όλους τους αγώνες -πλην Χανίων- του 2014. Επίσης, το αν αυτά τα περίπου 100 (;) πληρώματα εκδώσουν ετήσια λισάνς παιδιών (κάτι το οποίο είναι απλό και άμεσο και δεν απαιτεί ιατρικές εξετάσεις όπως το Δελτίο Αθλητού για τους κανονικούς αγώνες sporting), είναι ιδιαίτερα σημαντικό όχι για το συνολικό ποσό των περίπου 7-8000 που θα πάει στην ΟΜΑΕ, αλλά γιατί θα έχουν ατομική ασφάλιση για τους αγώνες τους, ΕΝΩ ΣΗΜΕΡΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ. Και όλοι ξέρουμε ότι άλλο "regularity" είναι το Αθηναϊκό της ΟΡΚΑ, άλλο του AC3, άλλο το "Εαρινό στις Σπέτσες" της ΦΙΛΠΑ κι άλλο του ΣΙΣΑ και της Microcars. Κατά την άποψή μας, θα πρέπει να μεριμνήσουν οι Αρχές, είτε η ΟΜΑΕ είτε -και καλύτερα- η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ να κάνουν υποχρεωτική την ατομική ασφάλιση των πληρωμάτων σε κάθε αγώνα που διοργανώνεται σε ανοιχτό στην κυκλοφορία δημόσιο δρόμο, γιατί μπορεί σε μια Ε.Δ. η μ.ω.τ. να είναι 27,6 χ.α.ω., αλλά στην Απλή ο οδηγός μπορεί να πηγαίνει αέρα με την -άνευ προδιαγραφών ασφαλείας, ούτε καν τυπικό ΚΤΕΟ- τετράτροχη προϊστορία για να μην φάει καπέλλο. Ας τα λέμε όπως είναι τα πράγματα, και χωρίς να υπερβάλλουμε ας κάνουμε πρώτο μας μέλημα την ασφάλεια των συμμετεχόντων και όχι την διατήρηση των προνομίων η το κράτημα του παραβόλου συμμετοχής 10-20 Ευρώ χαμηλότερα. Δ.Π.

      Διαγραφή