Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

ΕΚΛΟΓΕΣ ΦΙΛΠΑ IV (ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ): Η ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Υ.Α., Η “ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ” ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑΣ, Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ “ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ” ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ.

Αν οι φίλοι μας αναρωτιούνται προς τι η εκτεταμένη αρθρογραφία μας (μετά απο αρκετά μεγάλο διάστημα «σιωπής» του δημοσιογραφικού μας blog) για τις αρχαιρεσίες της Λέσχης παλαιών αυτοκινήτων ΦΙΛΠΑ, υπάρχουν μερικές πειστικές απαντήσεις.
 Πρώτον, μέσω των εκλεκτόρων της, η ΦΙΛΠΑ ως λέσχη, μαζί με τις  ομοειδείς της φιλικές και συνεργαζόμενες Λέσχες βεβαίως, έχει την πλειοψηφία στο Δ.Σ. της Ελληνικής Ομοσπονδίας  Παλαιών Οχημάτων- νομίμου εκπροσώπου της F.I.V.A. στην Ελλάδα (Ε.Ο ΦΙΛΠΑ), άρα έχει, και θα διαδραματίσει, ουσιαστικό ρόλο όχι μόνο στο θέμα της νέας Κ.Υ.Α., αλλά και στις μελλοντικές διεργασίες με την Πολιτεία για την ορθολογιστική κυκλοφορία και μεταχείριση των Ιστορικών αυτοκινήτων (σύμφωνα με τα Διεθνώς ισχύοντα). Με άλλα λόγια, το Δ.Σ. και ο Πρόεδρος της ΦΙΛΠΑ έχουν σημαίνοντα  και βαρύνοντα λόγο στις αποφάσεις  και ενέργειες της Ε.Ο ΦΙΛΠΑ.

 Δεύτερον, η ισχυρή αυτή Λέσχη, με τα πολλά μέλη υψηλού κοινωνικού και οικονομικού προφίλ (μεταξύ πολλών άλλων αξιόλογων μελών βεβαίως), με την Ιστορία σχεδόν μισού αιώνα, με την αυτονομία και την «ισχύ» που της δίνουν οι ιδιόκτητες εγκαταστάσεις, το δικαίωμα έκδοσης χιλιάδων πινακίδων και οι διεθνείς της σχέσεις, αποτελεί «πρόκληση» και δοκιμασία (challenge) για πολλούς συμπολίτες φίλους, συλλέκτες και αγωνιζόμενους του Ιστορικού αυτοκινήτου (κυρίως της Regularity), που βρίσκουν στην προοπτική της διοίκησής της ένα εξαιρετικό πεδίο άσκησης του χόμπυ τους, προσθέτοντας στοιχεία της επιτυχημένης επαγγελματικής τους δραστηριότητας για την ακόμα μεγαλύτερη πρόοδό της. Φυσικά, η κραταιά Λέσχη με το κτίριό της, την επίδραση στα Ιστορικά πράγματα, το μόνιμο γραμματειακό προσωπικό, τα εντευκτήρια και το ενεργό δυναμικό της, διαθέτει και το απαραίτητο κοινωνικό status σαν ένα επι πλέον κίνητρο διεκδίκησης, γιατί, ας μας επιτραπεί η παρατήρηση, αμφιβάλλουμε αν μερικοί – ή έστω κάποιοι- εκ των υποψηφίων των επερχομένων αρχαιρεσιών της ΦΙΛΠΑ, επεδείκνυαν την ίδια σπουδή για την προεδρία ή το Δ.Σ. μιάς πιο «απλής» λέσχης Ιστορικών αυτοκινήτων (και η «αμφιβολία» μας δεν είναι τυχαία, μια και υπάρχουν παραδείγματα συμμετοχής συγκεκριμένων υποψηφίων σαν μέλη Δ.Σ. Λεσχών και Συνδέσμων, απο όπου αποχώρησαν όταν αντιμετώπισαν διαφορετικές απόψεις).

 Τρίτον, το όλο («πολιτικοποιημένο») σκηνικό, η ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα, η πόλωση, ακόμα και ορισμένες μάλλον ανοίκειες πρακτικές και μεθοδεύσεις που  ακολουθήθηκαν (απο ανώνυμους τρίτους, εν αγνοία των υποψηφίων) αυτό το «προεκλογικό» διαστημα, προσέδωσαν μια ένταση που δεν συνηθίζεται, και εν πάση περιπτώσει δεν είχε πάρει τόση δημοσιότητα άλλη φορά, σε σημείο που δύσκολα θα πίστευε ένας καλοπροαίρετος παρατηρητής ότι πρόκειται «απλώς για την Προεδρία και το Δ.Σ. μιάς Λέσχης παλαιών αυτοκινήτων».  Θα αναρωτιόταν μάλιστα, ποιό  άραγε να ήταν το κίνητρο τόσων άξιων ανθρώπων για την «no mercy» διεκδίκηση ενός πρωτοβάθμιου σωματείου (με αντικείμενο το όμορφο -αν και όχι εφικτό για όλους- χόμπυ απόκτησης, αναπαλαίωσης και συντήρησης/διατήρησης/χρήσης παλαιών αυτοκινήτων). Και πιθανόν να κατέληγε στο συμπέρασμα ότι ίσως να υπάρχουν και κίνητρα προσωπικής επιβεβαίωσης, κοινωνικής ανάδειξης ή και «φιλικής βεντέτας», μια και ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ εντελώς και απολύτως κάθε έννοια «προσωπικού οφέλους».

 Τέταρτον, παρακολουθώντας όλο αυτό το σκηνικό (ανακοινώσεις, συγκεντρώσεις, ραδιοφωνικές συζητήσεις, τηλεοπτικές συνεντεύξεις, ιντερνετικά άρθρα-«εξομολογήσεις» κτλ.), είχαμε μία  θαυμάσια ευκαιρία για την τόσο απαραίτητη στο δημοσιογραφικό επάγγελμα μελέτη των ανθρώπινων χαρακτήρων και της συμπεριφοράς τους, στην εποχή των social media και της (κυριολεκτικά) ανεξέλεγκτης, ανώνυμης και ανυπόγραφης, κάποτε υπεύθυνης αλλά συχνότερα «άκριτης» πληροφόρησης. Φυσικά, ως φανατικοί των new mediae, πιστεύουμε ότι ο κάθε ένας που έχει ή θέλει να πει και να δηλώσει κάτι, "υποχρεούται" να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική επικοινωνία, για να κανει γνωστές τις θέσεις και τις απόψεις του σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο. Απο εκεί και μετά, το αν «ο κόσμος» αυτός είναι σε θέση να κρίνει και να εκτιμήσει σωστά, είναι κάτι που δεν αφορά κανέναν, ούτε μπορεί να σχολιαστεί, να κριθεί, ή και να ελεγχθεί (αυτό δα έλειπε!). Γιατί «το σωστό» και «το λάθος» στην περίπτωση των προτιμήσεων και των εκτιμήσεων, είναι κάτι τόσο βαθειά προσωπικό και υποκειμενικό, ώστε ο κάθε ένας πρέπει να παραμένει με την γνώμη του (εφ΄όσον δεν πεισθεί περί του αντιθέτου) και να δέχεται την "άλλη" άποψη, εφ΄όσον αυτή είναι η επικρατούσα. Δηλαδή, δεν πρόκειται για κάτι τόσο απλό και ξεκάθαρο σαν την παραβίαση ενός STOP ή ενός «κόκκινου» σηματοδότη, όπου δεν μπορεί να υπάρξει διαφωνία περί του "λανθασμένου" της παραβίασης! Επ' αυτού λοιπόν ουδεμία παρατήρηση μπορούμε ή δικαιούμεθα να έχουμε: Καλώς, εφ' όσον ο… «αγών» εξελίχθη σε «υπέρτατο», χρησιμοποιήθηκε κάθε πρόσφορο και διαθεσιμο μέσο για την προβολή των θέσεων, των αρχών, των διαφωνιών, ακόμα και των επιφυλάξεων επι της εκλογικής διαδικασίας, των υποψηφίων. Ο κόσμος, δηλαδή τα μέλη και ψηφοφόροι της ΦΙΛΠΑ, είναι οι μόνοι που εχουν ουσιαστικό λόγο στο θέμα. Και αυτοί θα κρίνουν και θα αποφασίσουν.

 Πέμπτον και τελευταίο, το Auto Classic είναι ένα δημοσιογραφικό blog με μόνο και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ αντικείμενο το Ιστορικό αυτοκίνητο. Είναι λογικό, αναμενόμενο και φυσικό επόμενο το να ασχολείται και με την Κ.Υ.Α. και με την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, και με τις αρχαιρεσίες της ΦΙΛΠΑ. Kαι μάλιστα να το πράξει διατηρώντας ίσες αποστάσεις απο κάθε πλευρά, όπως κάνει και σε αυτή την τελευταία ανάρτηση προ των εκλογών, με τις θέσεις που μας απέστειλαν οι δύο Πρόεδροι και τα υποψήφια Μέλη του Δ.Σ. που τους στηρίζουν. Παρ’ ό,τι δεν θα θέλαμε να κάνουμε κανένα σχόλιο (και φυσικά ΠΟΤΕ δεν σχολιάζουμε τα γραφόμενα τρίτων πριν απο μια “εκλογική” αναμέτρηση, γιατί δεν παίρνουμε πλευρές αλλά κρίνουμε εκ του αποτελέσματος), έχουμε διαπιστώσει ότι μια ελάχιστη μειοψηφία (νέων) υποψηφίων μελών για το Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ, έχει εμφανίσει μια, διαρκώς εντεινόμενη, “πολιτισμένα εριστική” συμπεριφορα στα social media έναντι των άλλων υποψηφίων, και αναρωτιόμαστε, πως θα “συνδιοικήσουν” την Λέσχη αρμονικά αν εκλεγούν μαζί με “τους άλλους”, τη στιγμή που επιδεικνύουν τέτοια βαθύτατη διαφοροποίηση; Ας ακολουθήσουν το παράδειγμα των δύο υποψηφίων προέδρων, των οποίων η δημόσια στάση είναι πράγματι άμεμπτη (“τυχερή” η Λεσχη, όποιος κι αν την διοικήσει, γιατί ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ακολουθούν, και θα ακολουθήσουν,  απόλυτα ενωτική γραμμή).

Η Κ.Υ.Α., Η “ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ” ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ
Ας μην γελιέται κανείς ως προς το τι θα ακολουθήσει μετά την δημοσίευση της αναθεωρημένης Κ.Υ.Α.: Ασφαλείς πληροφορίες, λένε ότι οι “Ενωμένες Ομοσπονδίες” (κατά το “Ηνωμένα Βουστάσια”, μόνο που εδώ πρόκειται για παλαιά αυτοκίνητα!), πρότειναν “κάτι υπερβολικό” στο Υπουργείο, ή τέλος πάντων στους υφυπουργούς και γραμματείς του (σε σχέση με ό,τι ίσχυε πριν την απαγορευτική Κ.Υ.Α.), για να καταφέρουν να "κερδίσουν" τουλάχιστον κάτι που δεν προκαλεί την λογική και δεν "τελειώνει" τα Ιστορικά: Η κοινή πρόταση ζητάει συνολικά 16 ημέρες ελεύθερης κυκλοφορίας ανά μήνα, δηλαδή όλα τα Σαββατοκύριακα για χιλιόμετρα συντήρησης, και τέσσερις ημέρες –κάθε Τετάρτη ή όποια άλλη μέρα της εβδομάδας- μετάβασης σε συνεργείο, συν μία ημέρα επιστροφής. Αυτό είναι λογικό, ως προς τα Σαββατοκύριακα τουλάχιστον, και δεν συνοδεύεται απο πρόσθετα μέτρα, όπως τέλη κυκλοφορίας ή κάποιας μορφής ΚΤΕΟ (που θα υπήρχαν στην περιπτωση κρατικών πινακίδων –κατι ανέφικτο, αλλά λέμε), ενώ δεν περιλαμβάνει υποχρέωση συμμετοχής σε εκδηλώσεις: Αν κάποιος θέλει να πάει σε εκδηλωση ή αγώνα Λέσχης, έτσι κι αλλιώς θα έχει το δικαίωμα κυκλοφορίας λόγω Σαββατοκύριακου. Και όποιο πρόστιμο κι αν επιβληθει τις καθημερινές μη κυκλοφορίας (πέραν του αλέ- ρετούρ στο συνεργείο), οι σωστοί και καλοπροαίρετοι ιδιοκτήτες δεν θα έχουν πρόβλημα, μια και το Ιστορικό σου το βγάζεις βόλτα συνήθως Σαββατοκύριακο και δεν το κυκλοφορείς κάθε μέρα, έτσι δεν είναι;;;
 Αγνωστη η απόφαση που συντόμως θα ληφθεί και θα ανακοινωθεί απο τον υφυπουργό μεταφορών, μακάρι να περάσει η πρόταση των "Ηνωμένων Ομοσπονδιών", αλλά αν αυτό γίνει να έχουν όλοι υπ’ όψιν, και να το γνωρίζουν ΚΑΛΑ, ότι τον σημαντικότερο ρόλο σε περίπτωση θετικής έκβασης, θα  έχει παίξει η συμμετοχή και η κοινή υπογραφή της  ΟΜΑΕ και της ΑΜΟΤΟΕ (την οποία Αθλητική Ομπσπονδία Μοτοσυκλέτας, οι φίλοι του αυτοκινήτου είτε δεν γνωρίζουν είτε αγνοούν). Είναι οι μοναδικές Ομοσπονδίες αυτοκινήτου και μοτσυκλέτας που όχι μόνο εκπροσωπούν επίσημα στην Ελλάδα την FIA και την FIM (ως προς το αγωνιστικό σκέλος, που περιλαμβάνει και Regularity και αναγνωρίσεις Ιστορικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών), αλλά είναι αναγνωρισμένες απο το Κράτος και την Γ.Γ.Α., έχουν δηλαδή Κρατική υπόσταση και θα παραμείνουν οι ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ επίσημα αναγνωρισμένες Ομοσπονδίες (μία ανά άθλημα), ενώ οι άλλες, απο την E.O. ΦΙΛΠΑ μέχρι την E.O.O.E και τις όποιες 7, 17 ή 27 που μπορούμε να ιδρύσουμε μεταξύ μας, δεν παύουν να αποτελούν δευτεροβάθμια σωματεία ιδιωτικού δικαίου.
 Μετά την έκδοση μιάς αναθεωρημένης, πιο λογικής, μακάρι και “ευνοϊκής” Κ.Υ.Α. ( για όλους και για το Ιστορικό αυτοκίνητο και μμοτοσυκλέτα πάνω απ΄όλα!), θα δούμε και το τι θα γίνει με τις εκδόσεις Ιστορικών πινακίδων, οι οποίες αποτελούν ένα σοβαρό έσοδο (και ήδη εχουν σπεύσει μνηστήρες απο τον χώρο της μοτοσυκλέτας να πάρουν θέση!). Θα δούμε στο τέλος ποιοί δύο θα “συμμαχήσουν” και ποιοί δύο θα μείνουν εκτός νυμφώνος (γιατί τέσσερις διαφορετικές "Αρχές" που να εκδίδουν η κάθε μία τις δικές της πινακίδες αποκλείεται να υπάρξουν, μην είμαστε και πλεονέκτες!). Με την ΑΜΟΤΟΕ (FIA) της μοτοσυκλέτας προς το παρόν να μην είναι έτοιμη να διεκδικήσει πιστοποιήσεις και πινακίδες δικύκλων απο την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ (FIVA), παραμένουν τέσσερις  “δυνάμει Αρχές”, δηλαδή Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ, ΕΛΠΑ, ΕΟΟΕ και ΟΜΑΕ. Πρόβλεψή μας; ΟΜΑΕ και Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ θα παραμείνουν (προς το παρόν) και οι άλλοι θα “θυσιαστούν”, πιθανόν με κάποια “ανταλλάγματα”. Αλλά επειδή 100 “υποθετικές προβλέψεις” αξίζουν λιγότερο απο μια σκισμένη σαμπρέλλα, ας περιμένουμε την Κ.Υ.Α. πριν επανέλθουμε. Δ.Π.

ΕΚΛΟΓΕΣ ΦΙΛΠΑ
*Αλφαβητική σειρά Υποψηφίων
** Σημειώνουμε ότι κάθε υποψήφιος επέλεξε διαφορετικό τρόπο να απευθυνθεί προς τα μέλη –ψηφοφόρους της ΦΙΛΠΑ, και ότι ορισμένα απο τα υποψήφια μέλη για το Δ.Σ. της ομάδας του κ. Κ. Μητρόπουλου έχουν επίσης χρηματίσει μέλη προηγούμενων Δ.Σ. με μακρόχρονη εμπλοκή.

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ κ. Κ. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ Δ.Σ.

  
ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΠΑ


του Υποψήφιου Προέδρου Κώστα Μητρόπουλου,

και των υποψήφιων Μελών του Διοικητικού Συμβουλίου

1.   Σπύρος Δεσύλλας
2.   Κωνσταντίνος Κατσιγιάννης
3.   Χάρης Λάμαρης
4.   Πέτρος Ματσούκης
5.   Λυμπέρης Παπάζογλου
6.   Κωσταντής Πασχαλίδης          
7.   Βύρων Ρηγινός        
8.   Οδυσσέας Τσάγκαρης
9.   Νίκος Χαραλαμπόπουλος
  

Ιστορικό
Η ΦΙΛΠΑ ιδρύθηκε το 1972 και μέχρι σήμερα αποτελεί την ηγέτιδα λέσχη και δύναμη στο χώρο του ιστορικού αυτοκινήτου. Στην ζωή της επηρέασε πολιτικές αποφάσεις και δημιούργησε το 1978 το πλαίσιο κυκλοφορίας των ιστορικών αυτοκινήτων που ίσχυε μέχρι πρόσφατα, δημιούργησε αγώνες που άφησαν ιστορία και ευχάριστες μνήμες, όπως το Διεθνές Ράλλυ αλλά και άλλα μικρότερης εμβέλειας, καθιέρωσε το μοναδικό Concours dElegance στην χώρα, αναβίωσε το Circuit του Τατοίου, προσέλκυσε 4,500 μέλη και 10,000 ιστορικά αυτοκίνητα, απέκτησε ιδιόκτητη έδρα, αναγνωρίσθηκε ως πολιτιστικό σωματείο και διοικήθηκε από προσωπικότητες του χώρου.
Σ’ αυτά τα 45 χρόνια η ΦΙΛΠΑ και τα μέλη της γνώρισαν και απογοητεύσεις, οι περισσότερες εκ των οποίων εντοπίζονται στην τελευταία δεκαετία.
Ø  Πρώτα από όλα η έκδοσή της απόλυτα απαγορευτικής ΚΥΑ του Οκτωβρίου 2017.
Ø  Η συνεχής απαξίωση του Διεθνούς Ράλλυ.
Ø  Η απώλεια, μετά από τρεις προσπάθειες του circuit Τατοίου στην ΟΜΑΕ και την ΔΙΕΛΠΙΣ, για μη προφανείς λόγους.
Ø  Η παντελής απουσία του πολιτιστικού στοιχείου από τις εκδηλώσεις της.
Ø  Η απουσία ανταποδοτικότητας προς τα μέλη
Ø  Η αποδυνάμωση της δημόσιας φωνής και επιρροής της ΦΙΛΠΑ και η συρρίκνωση του ζωτικού της χώρου στα μέλη της και στην κοινωνία.
Ø  Η παραμέληση του προπολεμικού αυτοκινήτου.
Ø  Η επιβίωση της πρωτόγονης χρονομέτρησης και διαδικασίας έκδοσης αποτελεσμάτων στους αγώνες ακριβείας.
Ø  Η απομείωση της παρουσίας μας στην FIVA.
Ø  Η εγκατάλειψη καλών συνηθειών για μία λέσχη, όπως το Χριστουγεννιάτικο δείπνο.
Ø  Και τέλος, η συστηματική αποδυνάμωση της σχέσης μεταξύ των μελών και της διοίκησης.
Ο χώρος του ιστορικού αυτοκινήτου έχει βαλτώσει. Έφτασε η στιγμή της αλλαγής πορείας και της αρχής μιας προσπάθειας ανάταξης της ΦΙΛΠΑ και του χώρου, ώστε οι επιθυμίες και οι προσδοκίες των μελών να ακούγονται και στο μέτρο του δυνατού να ικανοποιούνται. Αλλαγή που σημαίνει σχεδιασμός, καλλίτερη προετοιμασία, ισχυρότερες επαφές, περισσότερη ενημέρωση και διαφάνεια και ενεργές σχέσεις με τα μέλη.
Μία ομάδα ανθρώπων που αγαπούν το ιστορικό αυτοκίνητο, αλλά έχουν και μία συναισθηματική σχέση με τη ΦΙΛΠΑ την οποία στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια, αποφάσισαν να διατυπώσουν με ευκρίνεια και καθαρότητα τις θέσεις τους για την ΦΙΛΠΑ ενόψει των επερχόμενων εκλογών και να δουλέψουν σκληρά για την εφαρμογή τους.
ΟΡΑΜΑ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ
Η Αποστολή της ΦΙΛΠΑ
Η προώθηση του ιστορικού αυτοκινήτου ως πολιτιστικού αγαθού και η διευκόλυνση και υποστήριξη των μελών της ΦΙΛΠΑ στην έκφραση της αγάπης τους για το ιστορικό αυτοκίνητο.

Αποτελεσματική και Φιλική
Η ΦΙΛΠΑ πρέπει να είναι αποτελεσματική στην επίτευξη του σκοπού της και ταυτόχρονα φιλική προς τα μέλη της. Η εξειδίκευση των δράσεων και η εστίαση των ενεργειών είναι αναγκαίες προϋποθέσεις αποτελεσματικότητας.
Η ενίσχυση των σχέσεων με τα μέλη, η συνεχής ανταποδοτικότητα, η κατανόηση των προσδοκιών και η διευκόλυνση των μελών στην συντήρηση των ιστορικών αυτοκινήτων αποτελούν την ουσία της φιλικότητας.
Αγώνες, Εκδηλώσεις και Πολιτιστικές Δράσεις  
·         Αγώνες / εκδηλώσεις για όλο το ηλικιακό φάσμα των ιστορικών αυτοκινήτων
·         Περιηγήσεις / πλοηγήσεις
·         Στατικές εκδηλώσεις / εκθέσεις
·         Σεμινάρια / διαλέξεις / προβολές ταινιών
·         Θεματικές βραδιές
·         Σεμινάρια συντήρησης ιστορικών αυτοκινήτων.
Οι αγώνες/εκδηλώσεις που μέχρι τώρα αποτελούν την κύρια πηγή ευχαρίστησης των μελών της ΦΙΛΠΑ θα ενισχυθούν με:
·         Σεμινάρια κριτών /οργανωτών / αγωνοδίκων
·         Σεμινάρια Regularity
·         Σεμινάρια κριτών Concours dElegance
·         Νέο σύστημα ηλεκτρονικής χρονομέτρησης και άμεσων αποτελεσμάτων
·         Πρότυπους κανονισμούς
·         Στοχευμένο μάρκετινγκ.
Η δημιουργία Ομάδων Εργασίας από ενεργά μέλη της ΦΙΛΠΑ είναι  απαραίτητη πρακτική που θα δώσει την επιθυμητή ώθηση στην ενεργοποίηση των μελών και στην εμπέδωση του εθελοντισμού:
·         Οργάνωση Εκδηλώσεων / Αγώνων
·         Ανταποδοτικότητας Μελών
·         Ψηφιοποίησης Αρχείου φωτογραφιών ΦΙΛΠΑ και άλλων ντοκουμέντων
·         Μαρκών (αγγλικές, γαλλικές, γερμανικές, ιταλικές, ιαπωνικές κ.λπ.)
·         Συνεργείων και ανταλλακτικών
·         Προπολεμικών Ιστορικών Αυτοκινήτων
·         Επικοινωνίας και Μελών.
Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στα προπολεμικά και νωρίς μεταπολεμικά ιστορικά αυτοκίνητα με αναγνώριση της μοναδικότητας και των ιδιαιτεροτήτων τους. Ειδικές εκδηλώσεις ή ειδικά τμήματα εκδηλώσεων θα οργανωθούν με την καθοδήγηση της ομάδας εργασίας Προπολεμικών Ιστορικών Αυτοκινήτων.
Η ύπαρξη μιας σημαντικής ετήσιας εκδήλωσης που συγκεντρώνει το σύνολο του οικοσυστήματος του ιστορικού αυτοκινήτου είναι πέρα από απαραίτητη. Το Circuit Τατοίου θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ένα πραγματικό φεστιβάλ αυτοκινήτου αλλά εγκαταλείφθηκε. Θα μελετήσουμε τις δυνατότητες, τους χώρους και τα οικονομικά μιας τέτοιας πρωτοποριακής εκδήλωσης σε συνεργασία με όλους τους φορείς του χώρου και θα κατορθώσουμε να την κάνουμε πραγματικότητα.
Επιρροή και Εξωστρέφεια
Η ΦΙΛΠΑ, ως η μεγαλύτερη λέσχη ιστορικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα, πρέπει να έχει άμεση πρόσβαση στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών και ένα πυκνό δίκτυο συμπαθούντων πολιτικών, διαμορφωτών γνώμης και δημοσιογράφων. Θα πρέπει να προβάλλει μια θετική εικόνα στο ευρύτερο κοινό για το ιστορικό αυτοκίνητο, αξιοποιώντας όλο το φάσμα των μέσων επικοινωνίας και κοινωνικής δικτύωσης. Ανάμεσα στις πρωτοβουλίες επιρροής και επικοινωνίας συμπεριλαμβάνονται:
·         Τακτικά και επιμελημένα Δελτία Τύπου και στοχευμένες Press Conferences
·         Βελτίωση της έντυπης έκδοσης του περιοδικού Τα Νέα της ΦΙΛΠΑ
·         Έναρξη σύνταξης μηνιαίας ηλεκτρονικής έκδοσης Newsletter με τίτλο Τα e-Νέα της ΦΙΛΠΑ η οποία θα αποστέλλεται μέσω e-mail τόσο προς τα Μέλη μας αλλά και ευρύτερα σε επιλεγμένους αποδέκτες άλλων Λεσχών, Ομοσπονδιών, Δημοσίου Τομέα, Δημοσιογράφων, εταιρικών συνεργατών, συνεργείων κ.π.ά.
·         Επανενεργοποίση του Blog https://philpagr.wordpress.com και κατοχύρωση του domain namephilpa.com
·         Βελτιστοποίηση της επίσημης ιστοσελίδας www.philpa.gr με τακτικές αναρτήσεις περιεχομένου στα Ελληνικά και Αγγλικά
·         Ενεργότερη παρουσία της ΦΙΛΠΑ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης με έμφαση στο Facebook, Twitter, άνοιγμα λογαριασμών στο YouTube/Vimeo και δημιουργία καναλιού ταινιών από εκδηλώσεις, σεμιναρίων, ιστορικού ενδιαφέροντος, ντοκιμαντέρ κ.ά.
·         Συνεργασία με άλλα σωματεία του χώρου εντός Ελλάδας
·         Αδελφοποίηση [Twinning] με σωματεία εκτός Ελλάδας
·         Τακτικές φιλανθρωπικές δράσεις και καμπάνιες
·         Δημιουργία καταλόγου συνεργείων, εμπόρων ανταλλακτικών και ελαστικών, ασφαλιστών, εκτελωνιστών για χρήση από τα μέλη.
Ειδική προσπάθεια θα καταβληθεί, με την βοήθεια του επικοινωνιακού μηχανισμού, στην προσέλκυση νέων μελών και την ενεργοποίηση παλαιότερων μελών στο ηλικιακό εύρος 35-50 ετών, τα οποία θα αποτελέσουν και την δύναμη της ΦΙΛΠΑ στο μέλλον, μιας και οι νεότεροι δένουν το ιστορικό αυτοκίνητο με την σημερινή κοινωνία.  Η προσέγγιση τους, η σταδιακή ένταξή τους και η διαμόρφωση και ενίσχυση των σχέσεων με τα μεγαλύτερης ηλικίας και με τα παλαιότερα μέλη είναι ιδιαίτερης σημασίας και θα αποτελέσουν αντικείμενο της αντίστοιχης Ομάδας Εργασίας.
Η ΦΙΛΠΑ πρέπει συστηματικά να προωθεί μέσω της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ μέλη της στις επιτροπές της FIVA και στη διοίκηση της, ως Observers, Stewards και Marshals σε διεθνείς εκδηλώσεις και ως εκφραστές των μηνυμάτων της FIVA σε διεθνή σώματα.
Συστήματα και Οργάνωση
Με περίπου 10,000 ιστορικά αυτοκίνητα και 4,500 μέλη η ΦΙΛΠΑ πρέπει να αναβαθμίσει τόσο την οργάνωσή της όσο και τα συστήματα της για να βελτιώσει το επίπεδο των υπηρεσιών προς τα μέλη της. Η ΦΙΛΠΑ θα λειτουργεί με βάση ένα απλό εσωτερικό κανονισμό με προδιαγεγραμμένα εγκριτικά όρια για συμβάσεις, πληρωμές και σχέσεις με τράπεζες. Θα τηρεί λεπτομερέστερα βιβλία, θα κλείνει λογαριασμούς κάθε μήνα και θα έχει ηλεκτρονικά πλήρες οικονομικό αρχείο, τεχνικό αρχείο, ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, σύστημα παρακολούθησης/υλοποίησης αποφάσεων του Δ.Σ.,  μητρώο μελών και μητρώο ιστορικών αυτοκινήτων. Η οργάνωση της θα αναβαθμιστεί ώστε να στηριχθεί όλο το πρόγραμμα αλλαγής και το ανθρώπινο  δυναμικό θα εμπλουτιστεί με εθελοντές από τα μέλη της που θα στελεχώσουν τις Ομάδες Εργασίας.
Οικονομική Ευρωστία και Διαφάνεια
Θα πρέπει να διασφαλιστεί η συνέχεια και η διαχρονική επιβεβαίωση της οικονομική άνεσης της ΦΙΛΠΑ με:
·         Έσοδα από τα μέλη και εν μέρει από τις πιστοποιήσεις
·         Προϋπολογισμό που παρακολουθείται στενά σε μηνιαία βάση
·         Είσπραξη καθυστερούμενων οφειλών μελών
·         Ενεργοποίηση Επιτροπής Χορηγιών
·         Μετρούμενη ανταποδοτικότητα όλων των δράσεων
·         Εξάλειψη μη παραγωγικών εξόδων  
·         Ορθή τιμολόγηση υπηρεσιών
Η ΦΙΛΠΑ πρέπει να είναι συναλλακτικά απολύτως διαφανής και πάντοτε ελέγξιμη από οποιοδήποτε τρίτο. Όλες οι συμβάσεις θα είναι στην διάθεση των μελών και όλες οι πράξεις και συναλλαγές θα ακολουθούν συγκεκριμένη εγκριτική διαδικασία που θα προβλέπεται στον κανονισμό. Εκτός από την εξελεγκτική επιτροπή, η ΦΙΛΠΑ θα ελέγχεται ετήσια από εξωτερικό ελεγκτή.
Ανταποδοτικότητα προς τα Μέλη
Τα μέλη της ΦΙΛΠΑ θα πρέπει να αισθάνονται βέβαια ότι τα χρήματα που δίνουν τους επιστρέφονται με πρόσθετες υπηρεσίες, νέες δυνατότητες και ευχάριστες εκδηλώσεις. Η πλήρης αξιοποίηση του ιδιόκτητου κτηρίου επ’ ωφέλεια των μελών είναι πρώτη προτεραιότητα. Η εξασφάλιση χαμηλότερου κόστους για την ασφάλιση και οδική βοήθεια μέσα από διαγωνιστική διαδικασία είναι βέβαιο ότι θα φέρει αποτελέσματα. Η ζεύξη της κάρτας μέλους ΦΙΛΠΑ με παροχές που σχετίζονται με το ιστορικό αυτοκίνητο από συμβεβλημένες εταιρείες θα μελετηθεί και ευελπιστούμε ότι θα υλοποιηθεί με καλά αποτελέσματα.
Σχέσεις με Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ
Η ΦΙΛΠΑ, ως η ισχυρότερη των λεσχών, έχει βαρύνοντα λόγο στην πορεία και λειτουργία της Ελληνικής Ομοσπονδίας ΦΙΛΠΑ. Ταυτόχρονα όμως η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, ως δευτεροβάθμιο όργανο όλων των λεσχών πρέπει να απογαλακτιστεί από την καθημερινή επιρροή της ΦΙΛΠΑ και να διαμορφώσει αυτόνομα το πλαίσιο των εκδηλώσεων, αγώνων και πρωταθλημάτων για όλες τις λέσχες. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ θα πρέπει να εκπροσωπεί ουσιαστικά και ισχυρά τον χώρο του ιστορικού αυτοκινήτου, σε επίπεδο σωματείων, προς την Πολιτεία. Τέλος, το καταστατικό της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ πρέπει να προσαρμοσθεί στις επιταγές των σημερινών συνθηκών σύμφωνα με τις προτάσεις της Ομάδας Εργασίας στην οποία όρισε το 2016 το Διοικητικό Συμβούλιο. Η αναβάθμιση και βελτίωση της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ είναι μέλημα της ΦΙΛΠΑ.
Καταστατικό
Δυστυχώς θεσμικά η ΦΙΛΠΑ βρίσκεται χρόνια πίσω, με ένα απαρχαιωμένο καταστατικό που δεν εκφράζει τις επιθυμίες των μελών της. Τρία είναι τα κύρια σημεία αλλαγής: ο περιορισμός του αριθμού των θητειών του Προέδρου και ο τρόπος εκλογής του, ο επαναπροσδιορισμός της σχέσης με την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και η απάλειψη όρων που εμποδίζουν την εύρυθμη λειτουργία της λέσχης. Μια εξειδικευμένη Ομάδα Εργασίας θα πρέπει να ξανασχεδιάσει το καταστατικό ώστε να ψηφισθεί σε επόμενη Καταστατική Γενική Συνέλευση, με άμεσο ορίζοντα σύγκλισης.
Θεσμικό Πλαίσιο
Η ουσιαστική απαγόρευση της κυκλοφορίας οδηγεί σε αδιέξοδο τον χώρο του ιστορικού αυτοκινήτου, γιατί τα οχήματα αυτά χρειάζονται συνεχή συντήρηση και δοκιμές αλλιώς γίνονται επικίνδυνα όταν κινηθούν. Επιπλέον, η μόνιμη στάθμευση τους στην ουσία τα εξαφανίζει ως μέρος της πολιτιστικής κληρονομιάς. Τέλος, οι επενδύσεις που έχουν γίνει από τους ιδιοκτήτες στην απόκτηση και συντήρηση ιστορικών αυτοκινήτων θα εξανεμισθούν καθώς οι αγοραπωλησίες εντός της χώρας θα μηδενισθούν και τα συνεργεία θα κλείσουν.
Το καθεστώς που ίσχυε με την Υπουργική Απόφαση 2001 (Αρ. 64079/5984-29) καθώς και αυτό που θεσμοθετήθηκε με την ΚΥΑ (Αριθμ. Α οικ. 55972-3112) είναι μοναδικά και δεν εφαρμόζονται από κανένα κράτος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αντίθετα, σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. επιτρέπεται απεριόριστα η κυκλοφορία ιστορικών αυτοκινήτων με καταβολή χαμηλών τελών, τα οποία σε μερικές χώρες είναι μηδενικά.
Το πρόβλημα πρέπει να αντιμετωπισθεί μία για πάντα. Είναι σαφές ότι χρειάζεται μια νέα και μακροχρόνια διευθέτηση από την Πολιτεία μέσα στο πλαίσιο του τι ισχύει στις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Τα ιστορικά αυτοκίνητα αποτελούν κομμάτι της πολιτιστικής μας κληρονομιάς ενώ συντηρούν οικονομικά ένα ολόκληρο οικοσύστημα (συνεργεία, εισαγωγείς ανταλλακτικών, εμπόρους αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, τουριστικούς προορισμούς), με τζίρο αρκετών εκατομμυρίων Ευρώ ετησίως. Η στιγμή έχει ωριμάσει προκειμένου η λειτουργία του χώρου του ιστορικού αυτοκινήτου να κανονικοποιηθεί άμεσα και να εναρμονιστεί κατά τα πρότυπα των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.  
Η ΦΙΛΠΑ ως το ισχυρότερο σωματείο ιδιοκτητών ιστορικών αυτοκινήτων οφείλει να παίξει σημαντικό ρόλο σ’ αυτήν την διαδικασία, υποστηρίζοντας και ενισχύοντας την ΕΟΦΙΛΠΑ σε πλήρη συνεργασία με τις άλλες λέσχες.
Σαν Συμπέρασμα
Για να κάνουμε την ΦΙΛΠΑ αποτελεσματική και φιλική προς τα μέλη της, θα πρέπει να εμπλουτισθούν οι εκδηλώσεις, να ενισχυθεί η επιρροή μας σε τρίτους και η εξωστρέφεια και να παγιωθεί ένα λειτουργικό θεσμικό περιβάλλον για το ιστορικό αυτοκίνητο. Για να τα πετύχουμε θα πρέπει να βελτιώσουμε την διοίκηση, την οργάνωση και τα συστήματα της ΦΙΛΠΑ, να εξασφαλίσουμε την οικονομική ευρωστία της και την πλήρη διαχειριστική διαφάνεια και να εκσυγχρονίσουμε το καταστατικό της. Τέλος, θα πρέπει η ΦΙΛΠΑ να στηρίξει και καθοδηγήσει την προσπάθεια της ΕΟΦΙΛΠΑ για την θεσμική κανονικοποίηση των ιστορικών αυτοκινήτων.
Η μεγάλη αλλαγή είναι απαραίτητη για να ξαναγίνει η ΦΙΛΠΑ μεγάλη.




ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ κ. Π. ΦΩΤΕΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΤΟΜΑ CVs ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ Δ.Σ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΠΑ

Προς τα μέλη της ΦΙΛΠΑ

Αγαπητοί φίλοι 
Φθάσαμε πλέον πολύ κοντά στην Γενική Συνέλευση της 24ης Ιανουαρίου 2018.
Μετά από ένα έντονο Σαββατοκύριακο με συζητήσεις, προτάσεις, σκέψεις και σχέδια για το μέλλον και με σωστή αξιολόγηση στις προτεραιότητες, καταλήξαμε στην λίστα των υποψηφίων για τις θέσεις του Δ.Σ. η οποία είναι:
ΑΣΜΑΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΑΛΛΗΝΔΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΚΟΖΑΝΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΠΑΛΑΒΙΔΗΣ ΜΑΝΟΣ
ΣΜΙΘ ΡΟΜΠΕΡΤ
ΧΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Όλοι παλαιά μέλη της ΦΙΛΠΑ, λάτρεις του κλασσικού αυτοκινήτου, συλλέκτες, που έχουν προσφέρει πολλά στην λέσχη μας κατά το παρελθόν με τις γνώσεις τους , την εμπειρία τους, τον ενθουσιασμό και τις γνωριμίες τους με προθυμία και ανεξάρτητα εάν βρίσκονταν στο συμβούλιο η όχι .
Και το σοβαρότερο: ποτέ δεν καταφέρθηκαν, σε τρίτους, εναντίον της ΦΙΛΠΑ  για οποιονδήποτε λόγο  διότι την θεωρούν «σπίτι» τους!
Μπορείτε να διαβάσετε λίγα λόγια για τον καθένα μας πιο κάτω εάν το επιθυμείτε. 

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΩΤΕΙΝΟΠΟΥΛΟΣ                                                                                        Υποψήφιος πρόεδρος
Γεννήθηκα στον Πειραιά. Μπήκα στη Νομική σχολή Θεσσαλονίκης το 1975. 2 χρόνια   αργότερα άλλαξα και ακολούθησα Ναυτιλιακές σπουδές λόγο της εργασίας μου. Είμαι στέλεχος μεγάλης ναυτιλιακής εταιρείας (στην ίδια από το ξεκίνημα μου) έχω παραλάβει τουλάχιστον 35 πλοία νεότευκτα και μη από διαφορά μέρη του κόσμου  και έχω παρακολουθήσει όλες τις απαιτήσεις και κανονισμούς σχετικά με την δουλειά μου. Είμαι μέλος της ΦΙΛΠΑ περίπου 12 χρόνια, μέλος του Δ.Σ. τα τελευταία 6 χρόνια και Γενικός Γραμματέας για 3 από αυτά. Ήμουν οργανωτής και πρόεδρος των circuit TATOI. Μέλος της επιτροπής χορηγιών και συνδιοργανωτής πολλών άλλων εκδηλώσεων της ΦΙΛΠΑ. Ήμουν πρωταθλητής συνοδηγός το 2014, στα ιστορικά αυτοκίνητα στην κατηγορία sporting. Συλλέκτης αυτοκινήτων .


ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΣΜΑΤΟΓΛΟΥ                                                                                                          Υποψήφιος για το ΔΣ
Γεννήθηκα στην Αθήνα, είμαι απόφοιτος ΣΕΛΕΤΕ (τμήμα μηχανολογίας ΜΕΚ) και έμπορος βιομηχανικών και οικοδομικών προϊόντων. Είμαι μέλος του Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ τα τελευταία 6 χρόνια και ταμίας τα τελευταία 4. Συνέβαλα ουσιαστικά στην ολοκλήρωση της  αποπληρωμής του δανείου του κτιρίου και στον εκσυγχρονισμό του λογιστηρίου με την αγορά του νέου λογισμικού της ΦΙΛΠΑ. Συμμετείχα ενεργά στην οργάνωση πολλών εκδηλώσεων όπως και στα τρία Σιρκουϊ που έγιναν στο ΤΑΤΟΙ και μάλιστα με την ιδιότητα του υπεύθυνου οργάνωσης. Οργάνωσα και έχω ολοκληρώσει κατά 90% την ψηφιοποίηση του τεράστιου αρχείου φωτογραφιών και βίντεο της ΦΙΛΠΑ.

ΓΙΩΡΓΟΣ  Σ. ΒΑΛΛΗΝΔΑΣ                                                                                                       Υποψήφιος για το ΔΣ
Γεννήθηκα στην Κέρκυρα και κατάγομαι από Οικογένεια με ρίζες στην Σύρο και Πάρο. Σπούδασα Οικονομικές Επιστήμες και κατέχω Πτυχίο Masters από το Ινστιτούτο Ευρωπαϊκού Δικαίου του Πανεπιστημίου του Αmsterdam όπου και εργάσθηκα ως ερευνητής.  Κατέχω άπταιστα την Αγγλική και Γαλλική γλώσσα και έχω καλές γνώσεις της Ιταλικής. Εδώ και 30 χρόνια διευθύνω το Ελληνικό Γραφείο του Διεθνούς Οργανισμού Control Union που ασχολείται με πραγματογνωμοσύνες και πιστοποιήσεις στον κλάδο της Ναυτιλίας. Είμαι μέλος της ΦΙΛΠΑ από το 2003 και έχω συμμετάσχει σε περισσότερα από 100 ράλλυ με σημαντικές διακρίσεις. Σαν μέλος το Δ.Σ. τα τελευταία 4 χρόνια έχω επικεντρώσει τις προσπάθειές μου στην διοργάνωση (γράψιμο road-book, αλυτάρχης ή πρόεδρος ) σχεδόν όλων των ράλλυ της λέσχης περιλαμβανομένων και των τελευταίων τριών Διεθνών εισάγοντας και διάφορες καινοτομίες. Επίσης βοήθησα στην διοργάνωση εκδηλώσεων και άλλων Λεσχών της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ όπως της ORCA και Microcars.  Έχω συμμετάσχει σε ετήσια Συνέδρια της FIVA και διατηρώ άριστες σχέσεις τόσο με τον Πρόεδρο Κο. Patrick Rollet όσο και με άλλα σημαίνοντα στελέχη της Διεθνούς Ομοσπονδίας.

ΝΙΚΟΣ ΚΟΖΑΝΙΤΗΣ                                                                                                                            Υποψήφιος για το ΔΣ
Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1955. Το 1988 ίδρυσα την εταιρεία STAG (εργοστάσιο κατασκευής καλτσών) ένα από τα μεγαλύτερα τους είδους στην Ελλάδα. Είμαι μέλος της ΦΙΛΠΑ περίπου 10 Χρόνια με πολλές συμμετοχές σε εκδηλώσεις. Την τελευταία διετία είμαι μέλος του Δ.Σ. υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων. Έχω  προσπαθήσει να αναβαθμίσω τις εκδηλώσεις με διαμονή των συμμετεχόντων στα καλύτερα ξενοδοχεία και με γκαλά με πλούσια, ποιοτικά γεύματα. Ήμουν Οργανωτής και Πρόεδρος στην αναβίωση της Ανάβασης Πάρνηθας. Οργάνωσα την συμμετοχή μας με 30 αυτοκίνητα στην έκθεση αυτοκινήτου "ΑΥΤΟΚΊΝΗΣΗ 2016". Μέσα στη διετία έφερα περίπου 25.000 ευρώ σε χορηγίες οι οποίες βοήθησαν στο χαμηλό κόστος των συμμετοχών και σε δωρεάν γεύματα για τους συμμετέχοντες. Διοργάνωσα ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές συνεντεύξεις στην ΕΡΤ και στον ΣΚΑΙ 100,3fm. Ήμουν Οργανωτής και Πρόεδρος των Concours d’Elegance 2016 και 2017.


ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ                                                                                                   Υποψήφιος για το ΔΣ
Μηχανολόγος μηχανικός, PhD σε μηχανολογικά δίκτυα. Μιλάω 3 ξένες γλώσσες, Αγγλικά -Γερμανικά - Ιταλικά. Είμαι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος μεγάλης Εταιρίας. Πατέρας 3 παιδιών - μέλη της ΦΙΛΠΑ, με πολλές συμμετοχές σε εκδηλώσεις της ΦΙΛΠΑ. Ασχολούμαι με τα κλασσικά αυτοκίνητα από το 1974 και είμαι επί 20 χρόνια τακτικό μέλος της ΦΙΛΠΑ. Έχω συμμετοχή σε πολλές εκδηλώσεις της ΦΙΛΠΑ και άλλων λεσχών καθώς και σε ράλλυ και εκδηλώσεις του εξωτερικού με σημαντικές διακρίσεις: 2 συμμετοχές Mille Miglia, 100 χρόνια Bugatti, 100 χρόνια Gordon Bennett Ιρλανδία, Montreux Ελβετία, Bugatti Meeting Τυνησία και πολλές άλλες. Ήμουν επί έξι συνεχόμενα χρόνια μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΦΙΛΠΑ, εκδότης και αρθρογράφος του περιοδικού ‘’Τα Νέα Της ΦΙΛΠΑ’’, για 10 τεύχη. Eμπνευστής και σχεδιαστής του σήματος των Concours dElegance της ΦΙΛΠΑ και Διοργανωτής πολλών Concours d’Εlegance στη Μαρίνα Ζέας και στον Φλοίσβο. Ήμουν βασικός διαπραγματευτής για την επαναφορά των καλλιστείων στον Φλοίσβο και συνδιοργανωτής και κριτής σε πολλά Concours dElegance. Ήμουν και κριτής σε δύο Concours dElegance στην Ρουμανία και έχω προταθεί για πρόεδρος για το Bugatti Club Italy. Ήμουν διοργανωτής πολλών PIC-NIC καθώς και του σεμιναρίου αλυταρχών. Είμαι μέλος της ομάδας εκπαίδευσης και αξιολόγησης αλυταρχών και ήμουν αλυτάρχης σε πολλά ράλλυ ΦΙΛΠΑ. Ήμουν Χορηγός κατ’ επανάληψη ακόμα και για το έτος 2017  και έχω φέρει πολλές μεγάλες χορηγίες στη λέσχη ( YORK - ΙΑΣΩ - KMS BUILDINGS - SIAMOS κλπ). Συμμετείχα  ενεργά στην κατασκευή των γραφείων της οδού Κυβέλης με δωρεές ειδών και προσωπική εργασία.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ                                                                                                                    Υποψήφιος για το ΔΣ
Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1971. Ασχολούμαι επαγγελματικά εδώ και 25 χρόνια στον εμπορικό χώρο στον τομέα ένδυσης και υπόδησης, τα τελευταία χρόνια από τη θέση του manager πωλήσεων χονδρικής για λογαριασμό μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών επωνύμων - premium προϊόντων. Είμαι τακτικό μέλος της ΦΙΛΠΑ επί σχεδόν 20 χρόνια, με διαρκή παρουσία σε όλες τις δραστηριότητες της λέσχης. Έχω επανειλημμένα υπηρετήσει το Σωματείο ως Μέλος Εξελεγκτικής Επιτροπής, Μέλος Τεχνικής Επιτροπής, Κριτής Concours dElegance και Μέλος Δ.Σ . Πιστεύω ότι τα διοικητικά προσόντα ξεκινούν από τη διάθεση συνεργασίας, την βιωματική γνώση του Σωματείου που σημαίνει σεβασμό στην παράδοση και το θεσμικό του πλαίσιο, την προσήλωση στον στόχο, που είναι πάντοτε η υπηρέτηση του αντικειμένου μας και του κοινού συμφέροντος των μελών και ολοκληρώνονται με την διαρκή σφαιρική μελέτη των ζητημάτων που είτε έχουν πάγιο χαρακτήρα, είτε προκύπτουν.

ΜΑΝΟΣ ΠΑΛΑΒΙΔΗΣ                                                                                                             Υποψήφιος για το ΔΣ
Διαφημιστής / Επικοινωνιολόγος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Διαφημιστικής εταιρίας Euro RSCG (HAVAS) επί 37 χρόνια. Μέλος της ΦΙΛΠΑ από το 2006, πρωταθλητής ΦΙΛΠΑ και ΕΟΦΙΛΠΑ, κάτοχος «καραμούζας» Διεθνούς Ράλλυ. Μέλος της επιτροπής Χορηγιών τα τελευταία 6 χρόνια και μέλος του ΔΣ τα τελευταία 4 χρόνια. Έχω φέρει σημαντικές χορηγίες στη λέσχη από τις εταιρίες Mercedes-Benz, Volvo, Μπισκότα Παπαδόπουλου, Μελίσσα – Κίκιζας κ.α. Είμαι Υπεύθυνος επικοινωνίας και προβολής της λέσχης, σχεδίασα το ανανεωμένο περιοδικό της λέσχης ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΦΙΛΠΑ, που εκδίδεται δυο φορές τον χρόνο, το ανανεωμένο site της λέσχης, το Facebook και το Instagram. Έχω σχεδιάσει το νέο Forum της λέσχης, το ηλεκτρονικό μηνιαίο Newsletter «ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ» και την νέα ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ της λέσχης, που εξασφαλίζει ειδικές τιμές στους κατόχους της σε προϊόντα και υπηρεσίες όπως π.χ. συνεργεία, φανοποιεία, βουλκανιζατέρ, αξεσουάρ κ.α. Έχω διοργανώσει μια σειρά από παρουσιάσεις, ομιλίες, σεμινάρια και εκθέσεις στη λέσχη.

ROBERT SMITH                                                                                                                                        Υποψήφιος για το ΔΣ
Γεννήθηκα στο Δουβλίνο, στην Ιρλανδία και ζω στην Ελλάδα από το 1969. Είμαι μηχανολόγος μηχανικός, μέλος του Baltic Shipping Exchange από το 1967. Σήμερα εργάζομαι ως ανεξάρτητο στέλεχος στη ναυτιλία. Μέλος της ΦΙΛΠΑ από το 1976. Ενεργό μέλος της Τεχνικής Επιτροπής από την δεκαετία του 1990 και εκπρόσωπος της ΦΙΛΠΑ στο FIVA Working Group τα τελευταία 15 χρόνια. Το 2016 εκλέχθηκα Αντιπρόεδρος του FIVA Working Group.Τα 41 χρόνια που είμαι μέλος της ΦΙΛΠΑ έχω συμβάλει στη διοργάνωση πολλών εκδηλώσεων όπως ράλλυ και Concours dElegance και έχω συμμετάσχει σε αμέτρητες εκδηλώσεις. Επίσης έχω συμμετάσχει σε διεθνείς εκδηλώσεις σε χώρες όπως η Ιρλανδία, Ιταλία, Κύπρος και Τουρκία με δικά μου οχήματα.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΟΛΗΣ                                                                                                                   Υποψήφιος για το ΔΣ
Αρχιτέκτων, μελετητής και κατασκευαστής, συγγραφέας. Διετέλεσα σύμβουλος τριών υπουργών επί τεχνικών θεμάτων και πρόεδρος του Τεχνολογικού Κέντρου Αναπήρων. Μέλος ΦΙΛΠΑ από το 1991, μέλος ΔΣ ΦΙΛΠΑ 1996-2002, μέλος ΔΣ Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ επί 8 έτη. Ιδρυτής, πρόεδρος και τώρα επίτιμος πρόεδρος της ΟΡΚΑ. Επιθεωρητής FIVA. Συμμετέχω στις Γενικές Συνελεύσεις της FIVA. Οργανωτής 64 αγωνιστικών εκδηλώσεων (τα 12 της ΦΙΛΠΑ) από τα οποία ένα παγκόσμιο ράλλυ και 8 διεθνή. Δημιουργός του περιοδικού της ΦΙΛΠΑ το 1996.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ                                                                                                       Υποψήφιος για το ΔΣ
Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1949 και είμαι τελειόφοιτος της Σεβιτανίδειου Σχολής - τμήμα μηχανικών αυτοκινήτων. Από το 1973 διατηρώ επιχείρησή/συνεργείο αυτοκινήτων. Είμαι μέλος της ΦΙΛΠΑ τα τελευταία 20 χρόνια και ήμουν μέλος του Δ.Σ. από το 2014 έως το 2016. Έχω συμμετάσχει σε πάρα πολλούς αγώνες regularity όπως επίσης και σε αγώνες sporting και σε 10 Ιστορικά Ράλλυ Ακρόπολης όλα με επιτυχία. Έχω συμβάλει στην οργάνωση πολλών εκδηλώσεων της λέσχης, έχω διατελέσει αλυτάρχης στο 3ο Τατόι που διοργάνωσε η ΦΙΛΠΑ όπως και σε πολλούς άλλους αγώνες της ΦΙΛΠΑ.

Επίσης, έχουμε ήδη οργανώσει μια δεύτερη ομάδα εργασίας από σημαντικά στελέχη, μέλη της ΦΙΛΠΑ, που μας διαβεβαιώνουν ότι βρίσκονται δίπλα μας και είναι στην διάθεση μας για παροχή κάθε βοήθειας, οι οποίοι για προσωπικούς τους λόγους δεν βάζουν υποψηφιότητα στο ΔΣ. Όπως π.χ. ο Κώστας Ραπτόπουλος, ο Ηλίας Παπαδάκης, ο Γιώργος Λαμπρόπουλος, ο Μάριος Ηλιού και πολλοί άλλοι.      
22/1/2018


1 σχόλιο:

  1. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Η ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ, ΝΑ ΤΑ ΘΕΤΟΥΝ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΔΩ Ή ΣΤΟ Facebook ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή