Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ-ΡΕΚΟΡ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΣΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΚΑΙ ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ Κ.Υ.Α.)

 Πολλοί φίλοι του Ιστορικού έσπευσαν να εκμεταλλευθούν τον συνδυασμό "ελεύθερης χρονομέτρησης" του Σ.Ι.Σ.Α., της πάντα ευχάριστης για τους συμμετέχοντες μέριμνα διοργάνωσης της ΦΙΛΠΑ, την βαθμολόγηση στο Πρωτάθλημα της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, την οδηγική απόλαυση της νέας Κατηγορίας Master Trophy (άνευ οργάνων και με λιγότερες δοκιμασίες) και την ευκαιρία για ένα Σαββατοκύριακο στην Πελοπόννησο με διανυκτέρευση στην όμορφη Καλαμάτα και τερματισμό στο Ναύπλιο. Συγκεκριμένα, η λίστα συμμετεχόντων αναγράφει όχι λιγότερα απο 91 πληρώματα, στα οποία το Auto Classic εύχεται ασφαλή χιλιόμετρα, άφθονη διασκέδαση και καλό τερματισμό.

 Ο προβληματισμός για το πως θα φτάσουν στην εκκίνηση όσα αυτοκίνητα έχουν Ιστορικές πινακίδες τη στιγμή που ισχύει η καθολική απαγόρευση αυτόνομης κίνησής τους εκτός της διαδρομής της εκδήλωσης, εν μέρει θα αντιμετωπιστεί με μία "προ-εκκίνηση" στην Αθήνα, και δεύτερη, "κανονική", εκκίνηση (του διαγωνιστικού μέρους)  απο τον Ισθμό, όπως προβλέπεται στο Πρόγραμμα. Έχουμε προσπαθήσει να εξηγήσουμε, ότι η "βεβαιότητα" πως η Τροχαία και η Αστυνομία "θα κάνουν τα στραβά μάτια" (κάτι που μετ' επιτάσεως ισχυρίζονται οι άνθρωποι της συνδιοργάνωσης, δηλαδή και του ΣΙΣΑ και της ΦΙΛΠΑ), δεν καλύπτει ηθικά, ουσιαστικά και νομοθετικά τον συμμετέχοντα. Δηλαδή, αν έχει Ιστορικές πινακίδες ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΕΙ να παρανομήσει, αλλά και να κινηθεί χωρίς ασφαλιστική κάλυψη για κάποια χιλιόμετρα πριν και μετά το τέλος του αγώνα. Αυτό, ο κάθε ένας το αντιμετωπίζει με τον δικό του τρόπο. Εμείς για παράδειγμα, περιμέναμε μεχρι την τελευταία στιγμή μήπως και ανακοινωθεί η νέα Κ.Υ.Α., και με λύπη αναγκαστήκαμε να αποσύρουμε τη συμμετοχή μας  (γιατί δεν επιθυμούμε για λόγους αρχής να κυκλοφορήσουμε παράνομα, και όχι γιατί "φοβόμαστε" την κλήση των 1500 Ευρώ, που κατά πάσα πιθανοτητα δεν θα μας κόψει κανείς). Αλλά πιστεύουμε, και το έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ότι τόσο οι Λέσχες όσο και οι Ομοσπονδίες, ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΣΕ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ όσο διατηρείται η ΗΛΙΘΙΑ απαγόρευση ενός ΑΣΧΕΤΟΥ υφυπουργού.

  Σε πρόσφατη ραδιοφωνική συνέντευξη, ο τύπος αυτός επιβεβαίωσε ότι η νέα Κ.Υ.Α. προβλέπει ελεύθερη κυκλοφορία των Ιστορικών πινακίδων δύο μέρες πριν και μία μέρα μετά απο κάθε εκδήλωση, ΔΥΟ Κυριακές εντός του νομού για χιλιόμετρα συντήρησης, και μία Τετάρτη και ένα Σαββατο για συνεργείο, ΣΥΝ μία (και μία) μέρα επιστροφής, έστω και με ΜΗΔΕΝΙΚΟ τιμολόγιο. Είπε επίσης, ότι η απόφαση αυτή είναι υπογεγραμμένη απο τον ίδιο και βρίσκεται στο γραφείο του Υπουργού του (του "σκληρού" τεχνοκράτη Σπίρτζη) για τελική υπογραφή. Κρατάμε μια επιφύλαξη εδώ, και περιμένουμε κι εμείς. Μακάρι να εκδοθεί η απόφαση ως έχει (γιατί είναι θετική) και μακάρι αυτό να γίνει αύριο κιόλας! Πάντως ο τύπος παραδέχτηκε ξεδιάντροπα ότι το Υπουργείο ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΕΚΟΨΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΟΛΩΝ τον περασμένο Οκτώβριο, και εδώ οπωσδήποτε η Ιστορική κοινότητα πρέπει να αναζητήσει (ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ) ευθύνες στα άτομα που είχαν τις πρώτες επαφές με τους απίστευτους πασοκοσυριζοσταλινιστές του (υφ)Υπουργείου Μεταφορών, και στάθηκαν τόσο αφελείς ώστε τους δούλεψαν κανονικά (και κλείδωσαν τα αυτοκίνητα χιλιάδων νομιμότατων φίλων των Ιστορικών στα γκαράζ και στις πυλωτές για ένα πεντάμηνο, και βλέπουμε!).
 Επί της συγκεκριμένης συνέντευξης, ένα σχόλιο για τους "δημοσιογράφους", που έκαναν περισσότερο κακό παρά καλό με τις τοποθετήσεις τους. Παρακαλούμε, να καλείτε και κάποιον σχετικό συνάδελφό σας, γιατί υπάρχει ακόμα μέλλον και πρέπει οι απίθανοι τύποι των Υπουργείων να μιλάνε τουλάχιστον με σοβαρούς και υπεύθυνους ανθρώπους (κάτι που μάλλον δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα, αν κρίνουμε εκ του απαγορευτικού, και απογοητευτικού, αποτελέσματος...).

 Ποιό θα είναι αυτό το "μέλλον"; Ο Πρόεδρος της Ε.Ο ΦΙΛΠΑ, το περασμένο Σάββατο στην Απονομή του Πρωταθλήματος Ε.Ο ΦΙΛΠΑ 2017, ανακοίνωσε επί λέξει ότι "η απόφαση της νέας Κ.Υ.Α. θα εκδοθεί απο στιγμή σε στιγμή, και θα ισχύσει για έξη με επτά μήνες, γιατί κατόπιν θα γίνει μια νομοθετική ρυθμιση που θα αντιμετωπίσει συνολικά το θέμα της κυκλοφορίας των Ιστορικών αυτοκινήτων". (Δεν κρύβουμε ότι αισθανθήκαμε ρίγη πανικού στο άκουσμα αυτής της δήλωσης, γιατί αγνοούμε παντελώς ποιοί θα συνεργαστούν με το Υπουργείο για το νέο νομοθετικό πλαίσιο, τι θα προτείνουν και τι θα πετύχουν. Αλλίμονό μας αν έχουμε μια τόσο "επιτυχημένη διαπραγμάτευση" όπως την προηγούμενη φορά!). Δ.Π.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ  ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΡΑΛΛΥ ΕΛΛΑΔΑΣ:
http://www.sisa.gr/uploads/files/START_LIST_CRG_2018.pdf

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ:
http://www.sisa.gr/uploads/files/PROGRAMME_CRG_2018.pdf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου