Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2018

ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ...

Τα παιδιά, τα παιδιά/τα φιλαράκια τα καλά! (Αγγλιστί: Thanks for the memories...I won't forget, when the time comes...)

 Πέντε μήνες και μια μέρα πέρασαν απο τις 18 Οκτωβρίου του 2017, που με Κοινή Υπουργική Απόφαση οι υπουργοί Μεταφορών ΚΑΙ Οικονομικών απαγόρευσαν εντελώς την κίνηση ΚΑΘΕ Ιστορικού οχήματος με νόμιμες πινακίδες Ιστορικού, και νόμιμη ασφάλιση. Πρέπει να σταθούμε ιδιαίτερα στο γεγονός του ότι δεν "κατήργησαν" ούτε και ακύρωσαν τις Ιστορικές πινακίδες, οι οποίες ως εκ τούτου συνεχίζουν να είναι νομιμότατες και εν ισχύϊ, αποκλειστικά για εκδηλώσεις (όπου τα οχήματα θα μεταφέρονται με πλατφόρμες και νταλίκες, μια και τα τρέϊλερ επισης είναι παράνομα). Απαγόρευσαν όμως κάθε μετακίνηση οχήματος που τις φέρει νομοτύπως, και αδιαφόρησαν για το αν ένας ολόκληρος κόσμος έχει κυριολεκτικώς αγανακτήσει, λες και αυτοί οι πέντε, δέκα ή δεκαπέντε χιλιάδες Ελληνες πολίτες δεν έχουν δικαιώματα.

 Θερμότατα συστήνουμε σε όσους κυβερνόδουλους επιμένουν να ψάχνουν εξιλαστήρια θύματα για να ξεπλύνουν τον (υφ)υπουργό τους, ότι το πραγμα λειτουργεί ακριβώς ανάποδα από ότι προσπαθούν να το παρουσιάσουν: Κανένας πρόεδρος λέσχης  ή ομοσπονδίας ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ (ΕΧΕΙ) ΠΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΑΝΟΗΣΙΑ ΚΙ ΑΝ (ΕΧΕΙ) ΚΑΝΕΙ δεν έχει την θεσμική ισχύ και την αρμοδιότητα να "αποφασίσει", να "νομοθετήσει" και να "απαγορεύσει", ιδίως με έναν ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΟ, ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ  ΑΚΡΑΙΟ τρόπο  ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΡΚΗ Ή ΕΣΤΩ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ (!!!), το να κάνουν οι πολίτες χρήση ενός δικαιώματος που απο πολλών ετών τους έχει παραχωρήσει το Κράτος. Αυτό μπορεί να το κάνει μόνο μια κυβέρνηση, οι υπουργοί και οι υφυπουργοί της. Οι αποφάσεις είναι δικές τους και μόνο! Και στη συγκεκριμένη περίπτωση, όχι μόνο πήραν λάθος απόφαση, αλλά έχουν τρέξει και τα "παπαγαλάκια", παρ΄ότι (αν έχουν Ιστορικά οχήματα) είναι έξη μήνες κλειδωμένα μέσα στο κλουβί, να κελαηδίσουν τσευδίζοντας "τσιρι, τσίου, τσίρρρλ, δεν φταίει ο υπουργός, ο υπουργός είναι φίιιιλος μας, τσιρρρλ, τσιου τσιρρρλλλ"! Αν τους εντοπίσεις (γιατί αρκετοί είναι ανώνυμοι) και τους ψάξεις, θα βρείς τρείς βασικές κατηγορίες: Τρολ, φίλους της κυβέρνησης (πολιτικούς φίλους, ομοϊδεάτες ή διορισμένους), και "αντιπάλους" της νέας διοίκησης της ΦΙΛΠΑ και του επί δωδεκαετία πρώην προέδρου της (λες και μας ενδιαφέρουν οι εσωτερικές τους αντιμαχίες και όχι το πως θα λυθεί άμεσα το πρόβλημα).

 Πέντε μήνες και μία μέρα μένουν κλειδωμένα ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ τα Ιστορικά οχήματα αναμένοντας την νέα Κ.Υ.Α., που ΑΝ είναι πιο "ευνοϊκή" απο την προηγούμενη (δηλαδή, αν δίνει μέρες  συντήρησης, συνεργείου και εκδηλώσεων και ΟΧΙ την "ανεξέλεγκτη κυκλοφορία" που εξ αιτίας μερικών ΗΛΙΘΙΩΝ υποτιθέμενων φίλων των Ιστορικών ήταν αυτή που μας έφερε εδώ, συν την κυβερνητική άγνοια και αδιαφορία), τότε δικαίως θα αναρωτηθεί κάποιος, προς τι η εξάμηνη απαγόρευση;;; Είναι επίσης πολύ ενδιαφέρον το να δούμε τι θα μεριμνά για τους φορείς έκδοσης πινακίδων, αν δηλαδή θα πάει κόντρα στον "εαυτό της" αλλά και στον νόμο (Κ.Ο.Κ.) που ΑΚΟΜΑ ορίζει ότι η ΜΟΝΗ αρμόδια προς τούτο Αρχή είναι η ΕΠΙΣΗΜΗ εκπρόσωπος της Διεθνούς Ομοσπονδίας, κάτι που ισχύει και για την ΕΛΠΑ, την ΑΜΟΤΟΕ αλλά και την ΟΜΑΕ, (η τελευταία ως έχουσα το delegation της FIA για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα). Ή, αν αλλάξει τον νόμο, τον διευρύνει ή τον περιορίσει, κυβέρνηση είναι και ό,τι γουστάρει κάνει (και το ρίχνει και στους άλλους, τύπου "με ενοχλούσαν και τους έκοψα όλους"!). Αλλά όσοι διαβάζουν το Auto Classic θα θυμούνται ότι σε παλαιότερα αρθρα μας, είχαμε περιγράψει με ακρίβεια αυτό το "μπες-βγες" της ΕΟΟΕ, που τη δουλειά της κάνει και κόβει αποδείξεις εκδίδοντας Ιστορικές πινακίδες συνεχώς και αδιαλείπτως (με πιστοποιήσεις απο την ΦΙΛΠΑ), έχει δεν έχει το (νομοθετικό) δικαίωμα, καταπώς το αποφασίζουν οι διάφοροι υπουργοί με τις αποφάσεις τους, ο ένας λέει πως  μπορεί και ο άλλος λέει πως όχι! Και πάλι οι πολιτικοί στη μέση λοιπόν, οπότε ουδέις αναμάρτητος και ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο! Εμείς, δεν έχουμε με κανέναν σχέσεις και ελάχιστους γνωρίζουμε προσωπικά (όσο για πολιτικούς, τρέχουμε μακριά μόλις τους μυρίσουμε, όλα τα χρόνια και απ΄ολα τα κόμματα). Αγανακτούμε όμως με την απόφαση αυτή, και ειλικρινά μας λυπεί το γεγονός ότι αντί να στραφούν ΟΛΟΙ κατά του υπουργείου ζητώντας του να άρει ΑΜΕΣΑ την καθολική απαγόρευση και τα εξοντωτικά πρόστιμα, προσπαθούν να μετατοπίσουν την ευθύνη σε άτομα, λέσχες και ομοσπονδίες των Ιστορικών -ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!
  Είναι σαφές, ότι ΟΠΟΙΟΣ (και αν) ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ, και βεβαίως θα του κοστίσει το μερίδιο που του αναλογεί. Αλλά σήμερα, πέντε μήνες και μια μέρα με τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες κλειδωμένα, την ευθύνη της απαγόρευσης την έχουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ αυτοί που υπέγραψαν την Κ.Υ.Α. του Οκτωβρίου 2017, δηλαδή οι κ.κ. Σπίρτζης, Τσακαλώτος και ο εξ' Αμαρύνθου δικηγόρος και απο πολιτική καραμπόλα (υφ)υπουργός Μεταφορών. Και οι τρείς ακατάλληλοι και αναρμόδιοι για ένα θεμα πολιτιστικής κληρονομιάς όπως τα Ιστορικά οχήματα, και οι τρείς κυνικοί εκπρόσωποι της αγαπημένης "μειοψηφικής κυβέρνησης" των δανειστών και των Αμερικανών. Γιατί οι άνθρωποι που παρέδωσαν την χώρα σε μουσουλμάνους παράνομους μετανάστες, που ψήφισαν νόμο εγκατάστασης hot spot σε περιοχές γενικής κατοικίας, που εκχώρησαν για 99 χρόνια το σύνολο της κρατικής περιουσίας, που έδωσαν στους Σκοπιανούς το βαρύ όνομα της Μακεδονίας, που επέβαλλαν 24% ΦΠΑ στην εστίαση, που έκοψαν τον χαμηλό συντελεστή απο τις νησιωτικές περιοχές, που κατάφεραν επανειλημμένως με τις επιλογές και τις πρακτικές τους να υποκλιθούν τραυλίζοντας στον (επικίνδυνο πλέον) πρόεδρο της Τουρκίας, και που έχουν συμφωνήσει απολύτως με το σχέδιο της τρόϊκα για υφαρπαγή μέσω κατασχέσεων και πλειστηριασμών ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ περιουσίας (και αυτής των μικρών επιχειρήσεων που οδηγούνται βάσει σχεδιασμού σε πτώχευση), την οποία το Δημόσιο θα πωλήσει σε funds με το σύνολο του τιμήματος να πηγαίνει στην (συμφωνημένη) ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ, ναι αγαπητοί φίλοι, αυτοί οι άνθρωποι που ψήφισαν en block "ναι σε όλα" νομίζετε ότι " θα κολλήσουν" στο να σου κλειδώσουν το Ιστορικό σου αμαξάκι ή μηχανάκι για πέντε  μήνες και μια μέρα;;; Και απο πάνω, να σε βάλουν να τσακώνεσαι και να μαλλιοτραβιέσαι για το "τις πταίει", ψάχνοντας τους "ενόχους" για ένα δικό τους νόμο μέσα στο δικό σου χώρο;;!

 Αν για ένα πράγμα πρέπει να λυπόμαστε, ως Ελληνες, είναι για τον ραγιαδισμό και την δουλικότητά μας απεναντι στην ΕΚΑΣΤΟΤΕ εξουσία. Και αν βρεθεί και κανείς ΧΩΡΙΣ πολιτικές διασυνδέσεις και πει τα πράγματα ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ, αμέσως "οι έχοντες συμφέρον ή μίσος" (τα δύο πιο ισχυρά συναισθήματα -ο έρωτας ακολουθεί , η ζήλεια περισσεύει και η αγάπη δυστυχώς έρχεται τελευταία) τον στοχοποιούν ως εχθρό των κυβερνώντων και φίλο των επόμενων, ή το αντίθετο! Και αυτό ακριβώς εκμεταλλεύονται οι πολιτικοί όλων των παρατάξεων (που μαθαίνουν και γρήγορα), και γι΄αυτό ακριβώς δεν πάμε ποτέ μπροστά, όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά.

(Ας πάμε τώρα να ελέγξουμε τους αυτόματους φορτιστές της μπαταρίας στα ακινητοποιημένα αμάξια και μηχανάκια, γιατί μάθαμε ότι εκείνοι οι φτηνοί των 19,99 απο τα Lidl, κάποιες φορές καίγονται. Λέτε να χρειαστεί να αντέξουν για άλλους πέντε μήνες;!).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου